Informatii generale
Ford Puma Gen-E este primul automobil electric fabricat în România. Este un SUV compact cu un design modern și sportiv
Ford Puma Gen-E este o opțiune atractivă pentru cei care caută un SUV electric compact, spațios și cu un design modern. Autonomia sa este suficientă pentru majoritatea nevoilor zilnice, iar încărcarea rapidă îl face potrivit pentru călătorii mai lungi. Prețul său este competitiv, mai ales cu ajutorul eco bonusului.
Ford Puma Gen-E are tracțiune față FWD.
Informatii despre incarcare
Timpul de incarcare pentru Ford Puma Gen-E
Tabelul de mai jos arata timpul de incarcare estimat de la minim la maxim. In cazul incarcarii rapide DC sunt afisati timpii pentru incarcare 20-80% pentru ca pe final incarcarea este mai lenta pentru a proteja bateria
Incarcare AC | Putere absorbita | Locatie | Timp | Distanta/ora |
Priza perete 2.3kW | 2.3 kW | Acasa | 22h | 12km/h |
Priza perete 3.7kW | 3.7 kW | Acasa / Serviciu / Statii publice | 14h | 20km/h |
7.4kW monofazat | 7.4 kW | Acasa / Serviciu / Statii publice | 7h | 39km/h |
11kW trifazat | 11kW | Acasa / Serviciu / Statii publice | 5h | 58km/h |
22kW trifazat | 11kW * | Acasa / Serviciu / Statii publice | 5h * | 58km/h |
* - limitat de transformatorul intern al masinii ** - doar in varianta optionala cu transformator intern trifazat de 22kW |
Incarcare DC 10%-80% | Locatie | Putere maxima absorbita | Putere medie absorbita | Timp | Distanta/ora |
50kW | Statii publice 50kW | 50kW | 45kW | 43 min | 260km/h |
150kW | Statii publice 150kW | 100kW | 85kW | 23 min | 500km/h |
350kW | Statii publice 350kW | 100 kW * | 85kW | 23 min | 500km/h |
* limitat de capacitatea de absorbtie a bateriei Ford Puma Gen-E Viteza de incarcare poate varia in functie de temperatura, starea bateriei sau variatii de curent Distanta/ora este numarul estimat de km care ii puteti parcurge dupa timpul respectiv de incarcare. |
Tipul conectorului si viteza de incarcare
Va puteti incarca Ford Puma Gen-E cu un incarcator type 2 acasa, la serviciu sau la o statie de incarcare. Masina suporta incarcare de pana la 7.4kW monofazat sau 11 kW trifazat.
Incarcare AC/DC: Type 2 / CCS
Max AC monofazat: 7.4kW (32A) Max AC trifazat: 11kW (16A) Max incarcare DC: 100 kW |
Locatie conector: stanga spate |
Unde iti poti incarca Ford Puma Gen-E
Place | Ford Puma Gen-E | Beneficii | Solutii de incarcare |
Acasa | ✔ | Foarte convenabil sa incarci acasa. Dimineata ai bateria plina, si in general ai un cost scazut al curentului electric. Daca incarci peste noapte, bateria este calduta dimineata (util iarna) | |
La serviciu | ✔ | Conectezi masina cand ajungi la munca. In general nu te costa nimic incarcarea. | |
La statii publice | ✔ | La magazine in general incarci gratuit. Pe drum este posibil sa platesti incarcarea. |
Incarcatoare recomandate
Locatie | Produs | Pret |
Acasa | Incarcator 16A (3.7kW) | |
Acasa daca aveti curent monofazic | Statie de incarcare monofazata 7.4kW | |
Acasa daca aveti curent trifazic | Statie de incarcare trifazata 22kW | |
Acasa daca aveti curent trifazic | Statie de incarcare trifazata 22kW made in Spania | |
Acasa daca aveti curent trifazic | Statie de incarcare trifazata 22kW de lux | |
Statii publice | Cablu incarcare type2-type2 trifazat 32A |
Specificatii vehicul
Autonomie
Autonomie oficiala (WLTP) | 275-375 km |
Autonomie realistica | 195-415 km |
Performanta
0-100kmph | 8 secunde |
Viteza Maxima | 160 km/h |
Putere motor | 168 cai / 124 kW |
Cuplu | 290 Nm |
Tip vehicul | BEV |
Baterie
Capacitate baterie | 46 kWh |
Capacitate utilizabila (estimarea noastra) | 44 kWh |
Viteza maxima incarcare AC | 7.4kW monofazic, 11kW trifazic |
Viteza maxima incarcare DC | 100 kW |
Impact asupra mediului
Consum oficial brut WLTP | 14 kWh/100km |
Consum realist | 16 kWh/100km |
Emisii CO2 | 0 g/km |