Iată mai jos ce sunt toate contactele din mufa Type 2 (SAE J3068)

IEC 62196 2 Type 2 plugsvg

  • CP - control pilot: este firul prin care stația de încărcare ii transmite mașinii puterea disponibila, iar mașina ii da comanda stației de a cupla/decupla curentul
  • PP - proximity pilot: cu acest pin mașina detectează tipul cablului conectat si puterea maxima pe care o poate acesta transporta.  De asemenea detectează daca este scos forțat cablul in timpul încărcării si atunci comanda oprirea încărcării înainte de întreruperea contactului
  • N - null
  • PE - împământare
  • L1, L2, L3 - faza 1, 2 si 3

CP si PP au tensiune scăzută (12V)

In cazul in care L2 si L3 lipsesc din conectorul mașinii înseamnă ca mașina se încarcă DOAR monofazat (L1)

In cazul in care L3 lipsește atunci mașina se încarcă pe 2 faze (dar poate si monofazat doar pe L1)

Daca aveți toți pinii atunci mașina se poate încarcă atât monofazat cat si trifazat