Am testat astazi Dacia Spring

Pe o vreme ploiasa (ca de inceput de vara 2021) am urcat la volanul unei Dacia Spring complet electrica

Pozitia la volan este destul de inalta, dar loc ai destul.  Si nici nu am stat umar in umar cu pasagerul din dreapta, mai ales ca nici unul dintre noi nu eram prea.....slabuti ca sa zic asa
Destul de ciudat modul de pornire: trebuie sa pui contactul si apoi sa rotesti de cheie ca si cum ai actiona demarorul. Celor care vin de pe o masina clasica le va fi usor.
Foarte jos este selectorul D-N-R. Trebuie sa te intinzi  destul de jos astfel incat sa-l poti actiona

Fiind o zi racoroasa, am remarcat cat de rapid a inceput sa produca caldura.  Practic, pana am iesit din parcarea dealer-ului deja sufa aer cald!

Imediat am remarcat demarajul surprinzator de bun. Pana la ~50km/h este mai rapida decat masinile cu combustie interna, accelerand foarte bine.  peste 50 oricum a trebuit sa reduc acceleratia, dar deja nu mai avea avantul initial.

Franarea a fost ok, fara sa traga stanga/dreapta, s-a oprit foarte usor

Volanul este parca prea lejer, dar directia a fost destul de precisa in giratoriile prin care am trecut

Pe regenerare eram curios si de la ~60km/h daca o ajuti cu frana, regenereaza si cu 12kW. Posibil la viteze mai mari sa creasca puterea.  Fara frana, doar 7kW.
Nu am simtit trecerea de la regenerare la placute de frana, deci totul ok din acest punct de vedere

Pe bancheta din spate aveam loc suficient pentru un drum scurt.

Portbagajul este mult mai mare fata de cat ma asteptam, in special mult mai adanc.

Per total o masina binevenita pe strazile din Romania.  Va fi foarte fasneata prin oras, foarte usor de circulat mai ales in spatele unui Spring, avand in vedere emisiile ZERO de noxe in aer.