Uncategorised
FAQ - Intrebari frecvente
- De ce nu porneste incarcarea?
Daca nu aveti nici o eroare pe statia de incarcare, verificati daca este bine introdus cablul in masina. Daca nu il introduceti suficient de ferm atunci masina nu il poate incuia si masina nu va activa incarcarea - De ce se incarca lent masina?
Majoritatea statiilor de incarcare comercializate de noi au posibilitatea de a regla puterea de incarcare. La statiile portabile acet lucru se poate face doar inainte de a conecta masina. Verificati la cati Amperi este setata statia de incarcare si daca este cazul, cresteti puterea - De ce nu pot regla puterea de incarcare?
De la butoane puteti regla puterea doar inainte de a conecta masina - De ce nu functioneaza butoanele?
Butoanele de reglaj functioneaza doar inainte de a conecta masina
Plata si Transpot
Expedierea comenzilor efectuate inainte de ora 08 se face in aceiasi zi lucratoare.
Expedierea comenzilor efectuate dupa ora 08 se face in limita posibilitatilor in aceiasi zi lucratoare, cel tarziu urmatoarea zi lucratoare.
Expedierea comenzilor efectuate dupa ora 16 se face in urmatoarea zi lucratoare
Transport:
- Posta romana: aproximativ 8 lei pentru primul kg
- FanCourier 18 lei pentru primul kg *
- DHL Express EU: 75 lei pentru primul kg
* nota: tarifele fan courier sunt valabile pentru localitatile deservite fara a taxa kilometrii exteriori parcursi. Lista completa o aveti aici
Modalitati plata:
- ramburs (platiti la primirea coletului). Comison ramburs: 6 lei fix pentru Fan courier, respectiv 2.5 lei + 2.2 lei % pentru Posta Romana
- in avans prin transfer bancar
- cash la ridicarea produsului direct din Brasov
INTERNATIONAL ORDERS:
We ship internationally. Please contact us regarding the shipping options for your country
CONDITII DE GARANTIE
1. Nu constituie obiectul garantiei lipsa de conformitate derivata din:
Utilizarea in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor tehnice
Uzura normala a produselor (ex uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor)
Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex: actiunea socurilor, vibratiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare – noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzata de interperii)
Setari gresite ale programelor, virusari, deteriorarea sau functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare, a fisierelor de configurare sau a programelor instalate
2. Nu beneficiaza de garantie sau service gratuit:produsele prezentate in service in conditii de ambalare improprii sau care pot determina deteriorarea produsului in timpul transportului;
produsele care prezinta urme de lovituri, zgarieturi, socuri mecanice, etc
produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate sau ale caror sigilii au fost violate;
operatiunile normale de intretinere ale produselor si neconformaritatile aparute ca urmare a intretinerii necorespunzatoare, sau cazurile in care sunt utilizate aplicatii software nelicentiate, instalate sau folosite ilegal
3. Costul si riscul transportului apartin beneficiarului
4. Mentiuni:
Garantia se acorda doar clientilor, firma nefiind în niciun caz raspunzatoare în fata tertilor care achizitioneaza componente si echipamente comercializate de noi prin acestia;
Furnizorul nu raspunde pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau în perioada în care echipamentul se afla la sediul firmei noastre;
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facuta în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord între vânzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
5. Nu constituie obiectul garantie produsele software gen programe de navigatie, harti instalate pe aparate. Garantia se acorda exclusiv aparatelor si accesoriilor acestora
PROCEDURA TRIMITERE PRODUSE ÎN GARANTIE
Pentru rezolvarea cât mai rapida si corecta a produselor aflate în garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:
Majoritatea problemelor se rezolva de la distanta. In cazul in care nu se reozlva de la distanta, clientii vor trimite produsele la Brasov dupa ce au completat formularu de garantie de la adresa www.navo.ro
Plata coletelor va fi suportata de beneficiar la trimitere catre service si de furnizor la returnare catre client (daca se constata în service defectul reclamat).
Produsele se vor ambala astfel încât sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi însotite de accesorii decât daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
Produsele vor fi insotite obligatoriu fisa de service care sa contina cât mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii). Pentru o diagnosticare cât mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cât mai detaliat posibil.
Pentru garantie trebuie sa furnizati numarul comenzii sau numele si data achizitionarii produsului
INFORMATII GENERALE
Aceasta Politica explica practicile noastre de confidentialitate pentru g-p-s.ro sau (denumit in continuare "Site"). Aceasta Politica de Confidentialitate se aplica tuturor produselor si serviciilor furnizate de SC Navo Digital SRL (denumit in continuare "Navo", dar si "noi" sau "al nostru"). Aceasta Politica de Confidentialitate explica de ce si cum colectam dar si cum folosim informatiile personale ale clientilor nostri.
Navo Digital SRL este inregistrata in Registrul Comertului sub numarul J08/1754/2012, Cod Fiscal 30889267 cu sediul social in Brasov, Str. Mihai Viteazul nr. 77
In continuare veti gasi informatii despre urmatoarele:
1. Colectarea informatiilor
2. Cum folosim informatiile
3. Scopul procesarii datelor
4. Destinatarii datelor personale
5. Masurile de securitate
6. Perioada de retentie
7. Drepturile dumneavoastra
8. Limita de varsta
9. Modificari ale Politicii de Confidentialitate
10. Intrebari si Contacte
1. COLECTAREA INFORMATIILOR
Atunci cand accesati si navigati pe Site noi colectam urmatoarele informatii despre dumneavoastra:
Informatiile transmise de dumneavoastra
Date de contact - receptionam si salvam orice informatie transmisa prin finalizarea unei comenzi. Formularele de comanda colecteaza informatiii despre dumneavoastra ce includ: nume si prenume, CUI , adresa postala (domiciliul / resedinta / adresa de corespondenta), numar de telefon, adresa de email, date localizare (IP).
1. Loguri informatii - Atunci cand vizitati Site-ul, accesati continutul furnizat de noi, folositi serviciile noastre, folositi aplicatia de chat, ne adresati intrebari, solicitati asistenta tehnica in legatura cu serviciile furnizate, ne trimiteti email sau participati sa concursuri sau completati formulare de satisfactie pe website-ul nostru automat colectam si stocam o serie de informatii in fisierele de tip log. Aceste informatii, includ adresa de ip, adresa web, site-ul vizitat inainte, adresa web de iesire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data si ora, tipul de solictare transmisa dar si eventualele erori receptionate de la Site sau servicii.
2. Alte informatii - De asemenea noi receptionam si stocam orice informatie pe care dumneavoastra o transmiteti pe Site-ul nostru, prin Chat-ul nostru, email , telefon sau orice alta comunicare cu echipa noastra sau in legatura cu furnizarea serviciilor contractate. De fiecare data cand ne contactati, noi vom inregistra ticket-ul, chat-ul sau convorbirea telefonica pentru a ne asigura ca avem informatii exacte, astfel inca sa putem oferi serviciile contractate dar si ca suport pentru actiunile realizate de echipa noastra in cazul unei reclamatii la adresa raspunsului primit de la noi.
2. CUM FOLOSIM INFORMATIILE
Informatiile pe care le oferiti dumneavoastra:
Colectam, stocam si utilizam informatiile pe care le furnizati pentru urmatoarele motive:
1. Informatiile de contact - pentru a va contactat in legatura cu comenzile dumneavoastra, starea serviciilor, schimbari de functionalitate pentru serviciile noastre dar si pentru Site. De asemenea, atunci cand v-ati exprimat acceptul expres pentru a receptiona asemenea informatii, va trimitem informari despre noile noastre servicii/ oferte speciale sau notificari periodice. Noi folosim email-ul, telefonul sau mesaje de tip text (SMS) pentru a va informa
2. Plati si informatii financiare - aceste informatii sunt necesare pentru a va deschide un cont de client, pentru a finaliza o comanda noua, pentru a emite o factura si pentru a ne indeplini obligatiile legale si fiscale.
3. SCOPUL PROCESARII DATELOR
Atunci cand accesati ori folositi Serviciile noastre, trebuie sa colectam, utilizam informatiile dumneavoastra conform acestei Policitici. Respectam confidentialitatea si respectam cateva principii fundamentale cand procesam datele personale:
- Vom colecta minimul de informatii persoanle, care sunt necesare pentru a putea livra Serviciile contractate
- Oferim transparenta completa despre cum vom folosi informatiile dumneavoastra pentru a ne respecta obligatiile legale cu respect pentru confidentialitatea dumneavoastra
- Ne asiguram ca folosim informatiile doar pentru scopul pentru care ne-ati oferit acceptul
4. Consimtamant - ne bazam pe acceptul dumneavoastra de a folosi datele dumneavoastra personale pentru a va livra produsele sau serviciile comandate, pentru atrimite informatii de marketing (email-uri periodice , newslettere, maxim 1 pe luna dar si oferte promotionale) prin email. Va puteti retrage acceptul pentru primirea informatiilor de marketing in orice moment folosind link-ul din mesajele primite.
4. DESTINATARII DATELOR PERSONALE
Datele dumneavoastra personale pot fi transmise catre urmatoarele categorii de destinatari:
1. Persoana vizata sau reprezentatii sai;
2. Autoritati publice din Romania (ex: ANAF, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, Parchete, IGP, etc) si din strainatate (ex: Comisia Europeana, autoritati fiscale, instante etc).
5. MASURI DE SECURITATE
Folosim Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta informatiile pe care le completati pe Site cu scopul de a proteja securitate si integritatea lor catre si dinspre Site. Atunci cand stocam informatiile, datele critice si sensibile ne asiguram ca acestea sunt criptate.
Pentru a proteja contul dumneavoastra impotriva accesului neautorizat, am implemenentat masuri de management al sesiunilor si expirare automata. Ca masura suplimentara de securitate, va recumoandam sa va deconectati folosind optiunea Log-out atunci cand terminat de folosit contul de client sau calculatorul si sa nu salvati parolele in browser.
Desi suntem dedicati securitatii datelor, si luam masurile necesare pentru a aasigura un nivel de securitate ridicat trebuie sa stiti ca nici o transmisie de date peste internet nu poate fi garantata ca fiind sigura. Prin urmare, trebuie sa luati act ca nu ne putem asumarea garantarea securitatii completa a datelor personale pe care le transferati prin Internet catre noi.
6. PERIOADA DE RETENTIE
Pastrarea si prelucrarea datelor personale se realizeaza pe durata de valabilitate a contractelor incheiate cu Navo ori de valabilitate a domeniilor inregistrare prin intermediul Site-ului, la care se adauga 10 ani de la incetarea relatiei contractuale sau expirarea domeniilor, daca printr-o prevedere legala aplicabila nu este necesara pastrarea pe o perioada mai mare.
7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
In calitate de persoana vizata, cu privire la Datele personale proprii aveti urmatoarele Drepturi:
1. dreptul de acces la date (art. 15 din Regulament);
2. dreptul de rectificare a datelor (art. 16 din Regulament), in urma identificarii persoanei solicitante;
3. dreptul de stergere a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor expre ale art. 17 din Regulament si ale scopului colectarii;
4. dreptul la restrictionare a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor exprese ale art. 18 din Regulament;
5. dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulament);
6. dreptul la opozitie (art. 21 din Regulament);
7. dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare (conform art. 22 din Regulament);
8. dreptul de a adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si Justitiei.
8. LIMITA DE VARSTA
In concordanta cu Termenii si Conditiile Navo, nu oferim servicii sau colectam informatii pentru persoane cu varsta sub 18 ani. In masura in care aveti dovezi ca o persoana minora (sub 18 ani) a cumparat servciii sau ne-a oferit informatiile sale personale , va rugam sa ne contactati folosind informatiile prezentate in aceasta Politica in sectiunea "Intrebari si Contacte".
9. MODIFICARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE
Ne rezervam dreptul de a modifica Politica de Confidentialitate in orice moment. Daca vom decide ca modificam aceasta Politica, vom aduaga acele actualizari aici sau in orice alt loc in care consideram ca e protrivit astfel incat sa fiti informat asupra informatiilor pe care le colectam.
Daca realizam modificari esentiale ale acestor Politici de Confidentialitate, va vom anunata in cadrul prezentei sectiuni, prin email sau prin intermediul Site-ului cu cel putin 15 zile inainte ca acest modificari sa aiba efect.
10. INTREBARI SI CONTACTE
Daca aveti orice intrebari legate de aceasta Politica de Confidentialitate, daca doriti sa va exercitati oricare din drepturile dumneavoastra in legatura cu informantiile personale va rugam sa ne contactati in scris printr-o adresa datata si semnata, insotita de copia cartii de indentitate, transmisa catre Navo la adresa Str. Nicopole nr. 51, Brasov sau prin email la adresa noastra de contact.
In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor dumneavoastra privind protectia datelor, vom raspunde solicitarii in termenul de o luna prevazut de Regulament.
Acordul dumneavoastra pentru operatiunile de prelucrare este exprimat odata cu depunerea unei comenzi online in conformitate cu prevederile Legii nr. 667/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
INFORMATII GENERALE
Aceasta Politica explica practicile noastre de confidentialitate pentru g-p-s.ro sau (denumit in continuare "Site"). Aceasta Politica de Confidentialitate se aplica tuturor produselor si serviciilor furnizate de SC Navo Digital SRL (denumit in continuare "Navo", dar si "noi" sau "al nostru"). Aceasta Politica de Confidentialitate explica de ce si cum colectam dar si cum folosim informatiile personale ale clientilor nostri.
Navo Digital SRL este inregistrata in Registrul Comertului sub numarul J08/1754/2012, Cod Fiscal 30889267 cu sediul social in Brasov, Str. Nicopole nr. 51.
In continuare veti gasi informatii despre urmatoarele:
1. Colectarea informatiilor
2. Cum folosim informatiile
3. Scopul procesarii datelor
4. Destinatarii datelor personale
5. Masurile de securitate
6. Perioada de retentie
7. Drepturile dumneavoastra
8. Limita de varsta
9. Modificari ale Politicii de Confidentialitate
10. Intrebari si Contacte
1. COLECTAREA INFORMATIILOR
Atunci cand accesati si navigati pe Site noi colectam urmatoarele informatii despre dumneavoastra:
Informatiile transmise de dumneavoastra
Date de contact - receptionam si salvam orice informatie transmisa prin finalizarea unei comenzi. Formularele de comanda colecteaza informatiii despre dumneavoastra ce includ: nume si prenume, CUI , adresa postala (domiciliul / resedinta / adresa de corespondenta), numar de telefon, adresa de email, date localizare (IP).
1. Loguri informatii - Atunci cand vizitati Site-ul, accesati continutul furnizat de noi, folositi serviciile noastre, folositi aplicatia de chat, ne adresati intrebari, solicitati asistenta tehnica in legatura cu serviciile furnizate, ne trimiteti email sau participati sa concursuri sau completati formulare de satisfactie pe website-ul nostru automat colectam si stocam o serie de informatii in fisierele de tip log. Aceste informatii, includ adresa de ip, adresa web, site-ul vizitat inainte, adresa web de iesire, browser-ul folosit, sistemul de operare, data si ora, tipul de solictare transmisa dar si eventualele erori receptionate de la Site sau servicii.
2. Alte informatii - De asemenea noi receptionam si stocam orice informatie pe care dumneavoastra o transmiteti pe Site-ul nostru, prin Chat-ul nostru, email , telefon sau orice alta comunicare cu echipa noastra sau in legatura cu furnizarea serviciilor contractate. De fiecare data cand ne contactati, noi vom inregistra ticket-ul, chat-ul sau convorbirea telefonica pentru a ne asigura ca avem informatii exacte, astfel inca sa putem oferi serviciile contractate dar si ca suport pentru actiunile realizate de echipa noastra in cazul unei reclamatii la adresa raspunsului primit de la noi.
2. CUM FOLOSIM INFORMATIILE
Informatiile pe care le oferiti dumneavoastra:
Colectam, stocam si utilizam informatiile pe care le furnizati pentru urmatoarele motive:
1. Informatiile de contact - pentru a va contactat in legatura cu comenzile dumneavoastra, starea serviciilor, schimbari de functionalitate pentru serviciile noastre dar si pentru Site. De asemenea, atunci cand v-ati exprimat acceptul expres pentru a receptiona asemenea informatii, va trimitem informari despre noile noastre servicii/ oferte speciale sau notificari periodice. Noi folosim email-ul, telefonul sau mesaje de tip text (SMS) pentru a va informa
2. Plati si informatii financiare - aceste informatii sunt necesare pentru a va deschide un cont de client, pentru a finaliza o comanda noua, pentru a emite o factura si pentru a ne indeplini obligatiile legale si fiscale.
3. SCOPUL PROCESARII DATELOR
Atunci cand accesati ori folositi Serviciile noastre, trebuie sa colectam, utilizam informatiile dumneavoastra conform acestei Policitici. Respectam confidentialitatea si respectam cateva principii fundamentale cand procesam datele personale:
- Vom colecta minimul de informatii persoanle, care sunt necesare pentru a putea livra Serviciile contractate
- Oferim transparenta completa despre cum vom folosi informatiile dumneavoastra pentru a ne respecta obligatiile legale cu respect pentru confidentialitatea dumneavoastra
- Ne asiguram ca folosim informatiile doar pentru scopul pentru care ne-ati oferit acceptul
4. Consimtamant - ne bazam pe acceptul dumneavoastra de a folosi datele dumneavoastra personale pentru a va livra produsele sau serviciile comandate, pentru atrimite informatii de marketing (email-uri periodice , newslettere, maxim 1 pe luna dar si oferte promotionale) prin email. Va puteti retrage acceptul pentru primirea informatiilor de marketing in orice moment folosind link-ul din mesajele primite.
4. DESTINATARII DATELOR PERSONALE
Datele dumneavoastra personale pot fi transmise catre urmatoarele categorii de destinatari:
1. Persoana vizata sau reprezentatii sai;
2. Autoritati publice din Romania (ex: ANAF, Oficiul National de Prevenire si Combatere a Spalarii Banilor, Parchete, IGP, etc) si din strainatate (ex: Comisia Europeana, autoritati fiscale, instante etc).
5. MASURI DE SECURITATE
Folosim Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta informatiile pe care le completati pe Site cu scopul de a proteja securitate si integritatea lor catre si dinspre Site. Atunci cand stocam informatiile, datele critice si sensibile ne asiguram ca acestea sunt criptate.
Pentru a proteja contul dumneavoastra impotriva accesului neautorizat, am implemenentat masuri de management al sesiunilor si expirare automata. Ca masura suplimentara de securitate, va recumoandam sa va deconectati folosind optiunea Log-out atunci cand terminat de folosit contul de client sau calculatorul si sa nu salvati parolele in browser.
Desi suntem dedicati securitatii datelor, si luam masurile necesare pentru a aasigura un nivel de securitate ridicat trebuie sa stiti ca nici o transmisie de date peste internet nu poate fi garantata ca fiind sigura. Prin urmare, trebuie sa luati act ca nu ne putem asumarea garantarea securitatii completa a datelor personale pe care le transferati prin Internet catre noi.
6. PERIOADA DE RETENTIE
Pastrarea si prelucrarea datelor personale se realizeaza pe durata de valabilitate a contractelor incheiate cu Navo ori de valabilitate a domeniilor inregistrare prin intermediul Site-ului, la care se adauga 10 ani de la incetarea relatiei contractuale sau expirarea domeniilor, daca printr-o prevedere legala aplicabila nu este necesara pastrarea pe o perioada mai mare.
7. DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
In calitate de persoana vizata, cu privire la Datele personale proprii aveti urmatoarele Drepturi:
1. dreptul de acces la date (art. 15 din Regulament);
2. dreptul de rectificare a datelor (art. 16 din Regulament), in urma identificarii persoanei solicitante;
3. dreptul de stergere a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor expre ale art. 17 din Regulament si ale scopului colectarii;
4. dreptul la restrictionare a datelor, cerere care va fi analizata sub aspectul indeplinirii conditiilor exprese ale art. 18 din Regulament;
5. dreptul la portabilitatea datelor (art. 20 din Regulament);
6. dreptul la opozitie (art. 21 din Regulament);
7. dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automata, inclusiv profilare (conform art. 22 din Regulament);
8. dreptul de a adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si Justitiei.
8. LIMITA DE VARSTA
In concordanta cu Termenii si Conditiile Navo, nu oferim servicii sau colectam informatii pentru persoane cu varsta sub 18 ani. In masura in care aveti dovezi ca o persoana minora (sub 18 ani) a cumparat servciii sau ne-a oferit informatiile sale personale , va rugam sa ne contactati folosind informatiile prezentate in aceasta Politica in sectiunea "Intrebari si Contacte".
9. MODIFICARI ALE POLITICII DE CONFIDENTIALITATE
Ne rezervam dreptul de a modifica Politica de Confidentialitate in orice moment. Daca vom decide ca modificam aceasta Politica, vom aduaga acele actualizari aici sau in orice alt loc in care consideram ca e protrivit astfel incat sa fiti informat asupra informatiilor pe care le colectam.
Daca realizam modificari esentiale ale acestor Politici de Confidentialitate, va vom anunata in cadrul prezentei sectiuni, prin email sau prin intermediul Site-ului cu cel putin 15 zile inainte ca acest modificari sa aiba efect.
10. INTREBARI SI CONTACTE
Daca aveti orice intrebari legate de aceasta Politica de Confidentialitate, daca doriti sa va exercitati oricare din drepturile dumneavoastra in legatura cu informantiile personale va rugam sa ne contactati in scris printr-o adresa datata si semnata, insotita de copia cartii de indentitate, transmisa catre Navo la adresa Str. Nicopole nr. 51, Brasov sau prin email la adresa noastra de contact.
In cazul in care veti adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor dumneavoastra privind protectia datelor, vom raspunde solicitarii in termenul de o luna prevazut de Regulament.
Acordul dumneavoastra pentru operatiunile de prelucrare este exprimat odata cu depunerea unei comenzi online in conformitate cu prevederile Legii nr. 667/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.