Informatii generale
Skoda Citigo-e iV model 2020 are deja o autonomie suficienta pentru a fi folosita ca masina principala. Mai putin plecat in concedii in afara tarii. Ah, si - desigur - daca impachetati putine bagaje astfel incat sa incapa in portbagajul micut.
Are o baterie de 36.8kwh (dubla fata de modelul anterior). Din pacate nu este nici racita, nici incalzita, astfel incat iarna cand este foarte frig va suferi de "coldgate" si vara poate de "rapidgate". Adica va scadea viteza de incarcare pentru ca bateria este prea rece respectiv prea calda
Skoda Citigo-e iV are si incarcare rapida DC, desi in 2020 35-40kw nu este chiar "rapid".
Atentie! Se incarca cu 7.4kwh AC doar folosind 2 faze! Deci necesita o statie trifazica de incarcare pentru viteza maxima!
Informatii despre incarcare
Timpul de incarcare pentru Skoda Citigo-e iV
Tabelul de mai jos arata timpul de incarcare estimat de la minim la maxim. In cazul incarcarii rapide DC sunt afisati timpii pentru incarcare 20-80% pentru ca pe final incarcarea este mai lenta pentru a proteja bateria
Incarcare AC | Locatie | Timp | Distanta/ora** |
Min-max | |||
Priza perete 2.3kW | Acasa | 16.45h | 12km/h |
Priza perete 3.7kW | Acasa / Serviciu / Statii publice | 10h | 19km/h |
7.4kW | Acasa / Serviciu / Statii publice | 10h | 19km/h |
22kW | Serviciu / Statii publice | 5:30h | 36km/h |
20%-80% | |||
50kW | Statii publice | 48 min | 170km/h |
150kW | Statii publice | 40 min | 170km/h |
* Viteza de incarcare poate varia in functie de temperatura, starea bateriei sau variatii de curent
** Distanta/ora este numarul estimat de km care ii puteti parcurge dupa timpul respectiv de incarcare.
Tipul conectorului si viteza de incarcare
Va puteti incarca Skoda Citigo-e iV cu un incarcator type 2 acasa si/sau la serviciu si la statii de incarcare DC cu conector CCS. Masina suporta teoretic incarcare de pana la 50kw.
Incarcare AC: type 2. Incarcare DC: CCS
Max AC monofazat: 3.6kW (16A) Max incarcare DC: 50kW |
Locatie conector: dreapta spate |
Unde iti poti incarca Skoda Citigo-e iV
Place | Beneficii | Solutii de incarcare | |
Acasa | ✔ | Foarte convenabil sa incarci acasa. Dimineata ai bateria plina, si in general ai un cost scazut al curentului electric. Daca incarci peste noapte, bateria este calduta dimineata (util iarna) | |
Acasa | ✔ | Poti sa iti montezi acasa o statie de incarcat monofazat | |
Acasa | ✔ | Poti sa iti montezi acasa o statie de incarcat trifazat | |
La serviciu | ✔ | Conectezi masina cand ajungi la munca. In general nu te costa nimic incarcarea. | |
La statii publice | ✔ | La magazine in general incarci gratuit. Pe drum este posibil sa platesti incarcarea. |
Incarcatoare recomandate
Locatie | Produs | Pret |
Acasa | Incarcator 16A portabil (3.7kW) | |
Acasa daca aveti curent trifazat | Incarcator trifazat 16A portabil (11kW) | |
Acasa daca aveti curent trifazat | Statie de incarcare fixa pe perete (22kW) | |
Acasa daca aveti doar curent monofazat | Statie de incarcare fixa pe perete (7.4kW) | |
Statii publice | Cablu incarcare type2-type2 3p 32A. Cu acest cablu puteti incarca la viteza maxima atat la statii de 7.4kW cat si la cele de 11kW |
Specificatii vehicul
Autonomie
Autonomie oficiala (WLTP) | 260km |
Autonomie realistica | 200km |
Performanta
0-100kmph | 11.9 secunde |
Viteza Maxima | 130 km/h |
Putere motor | 83 cai / 61kW |
Cuplu | 210 Nm |
Tip vehicul | BEV |
Baterie
Capacitate baterie | 36.8 kWh |
Capacitate utilizabila (estimarea noastra) | 32 kWh |
Teste eficienta baterie (WLTP) | N/A |
Teste eficienta baterie (NEDC) | N/A |
Impact asupra mediuliu
Consum oficial (WLTP) | 12.4 kwh / 100km |
Consum realist | 16.2 kwh / 100km |
Emisii CO2 (WLTP) | N/A |
Emisii CO2 (NEDC) | 0 |
Emisii | 0 |